top of page

מתודולוגיה איכותנית

אני מתמחה במתודולוגיית מחקר איכותנית. מרבית המחקרים שלי יוצאים מפרדיגמה הבנייתית, בדרך כלל בשילוב נקודת מבט ביקורתית מגדרית, המושתתת על תיאוריות פמיניסטיות. רבים ממחקרים אלו מיישמים מתודולוגיות איכותניות על מנת להעמיק בהבנת חוויה וזהות בהקשר של הבניות מגדריות במצבי מצוקה והדרה חברתית. בנוסף אני עושה שימוש במתודות איכותניות במסגרת מחקרי פתוח והערכת התערבויות טיפוליות. אני מלמדת כשלושה עשורים שיטות מחקר איכותניות לתואר ראשון, שני ושלישי ומנחה תלמידות ותלמידי מחקר בגישות אלו.

 

מאמרים בכתבי עת שפיטים

Peled, E. & Spiro, S., (1998). Goal Focused Evaluation: Lessons from a study of a shelter for homeless youth. Evaluation, 4 (4), 455-468. https://doi.org/10.1177/13563899822208725

 

Peled, E. & Leichtentritt, R. (2002). The ethics of qualitative social work research? Qualitative Social Work, 1(2), 145-170. https://doi.org/10.1177/147332500200100203

 

Peled, E. (2010). Doing good in social work research: With or for participants? A commentary on: "The obligation to bring about good in social work research: A new perspective". Qualitative Social Work, 9 (1), 21-26. https://journals.sagepub.com/doi/pdf/10.1177/1473325009355617

 

Prior, A., & Peled, E. (2021). Gendered power relations in women-to-men interviews on controversial sexual behavior. International Journal of Social Research Methodology, 25(3), 277-291. https://doi.org/10.1080/13645579.2021.1882193

Eliezer, K., & Peled, E. (2021). Intertextual Psychoanalytic-Intersubjective Analysis in Qualitative Research: "Can two walk together, except they be agreed ?" International Journal of Social Research Methodology. https://doi.org/10.1080/13645579.2021.2011118

bottom of page